logo

Markę Keen założono w styczniu 2003 w mieście Alameda w Californi. W kwietniu 2006 firmę przeniesiono do Portland w stanie Oregon.Misja KEEN zawsze była jasno określona: Zapewnienie najwyższej jakości produktów, uczciwie, w zgodzie z środowiskiem naturalnym oraz odpowiedzialnością za nie. Zaczęło się od sandałów Newport, rozpoznawanych przez swój hybrydowy design i opatentowany system ochrony palca. Ten unikalny sandał zrewolucjonizował przemysł sandałów sportowych i spowodował rozprzestrzenienie filozofii hybrydowego designu.Następnie KEEN wprowadził komfortowe i wydajne buty – zarówno do wody, na szlaki, zimowe i użytkowe linie dla kobiet, mężczyzn i dzieci: kolekcję toreb Hybrid, Transport i skarpet Hybrid Socks.

Obok projektowania i produkcji wysokiej jakości butów KEEN zawsze dbał o środowisko naturalne oraz ludzi w nim się znajdujących. Zainspirowani katastrofą tsunami w Południowo-Wschodniej Azji w 2004 roku, KEEN przekazał swoje środki na reklamę i stworzył Hybrid.Care by wspierać w przyczynach środowiskowych i społecznych. Od tamtej pory Hybrid.Care przekazał ponad 5.5 milionów dolarów na organizacje takie jak: The Conservation Alliance, Big City Mountaineers, Kiva.org, American Whitewater, 88bikes, Waterkeeper Alliance i innych organizacji pozarządowych. Produkty KEEN są sprzedawane w ponad 5,000 specjalistycznych sklepach obuwniczych, podróżniczych, outdoorowych, liderów sprzedaży towarów sportowych, a także specjalistycznych sieciach handlowych na całym świecie – w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie, Chinach, Korei, Japonii, Australii, Nowej Zelandii i Meksyku.