logo
Marlena Niestryjewska i Natalia Pstrokońska - by Insomnia 10 lat - Nowosciproduktoew.pl

by Insomnia – dekada dobrych emocji!


21-06-2021| 08:30| Źródło: by Insomnia| Fot: by Insomnia

10 lat temu Natalia Pstrokońska i Marlena Niestryjewska rozpoczęły swoją niezwykłą zawodową podróż, do której zaprosiły wszystkie kobiety kochające w modzie wygodę, skandynawski minimalizm i ponadczasowe rozwiązania. Tak powstała by Insomnia! Przez ten czas wiele się zmieniło, ale metka z charakterystyczną ćmą to niezmiennie gwarancja najwyższej jakości i dbałości o każdy detal.


by Insomnia to marka dla kobiet, o kobietach i tworzona przez kobiety. Wszystko zaczęło się dekadę temu w Sopocie. Mało kto wie, że twórczynie by Insomnia wcześniej prowadziły sklepy z kolekcjami duńskich marek. Natalia Pstrokońska i Marlena Niestryjewska w pewnym momencie poszły jednak o krok dalej i swoim klientkom zaproponowały także autorskie projekty. Pierwsze szkice powstały na papierze pakownym w kuchni jednej z założycielek nowej marki. Kilka T-shirtów, bluz i spodni dresowych szybko zamieniło się w regularne, coraz większe kolekcje oraz sieć własnych butików. Marka zapisała na swoim koncie mnóstwo sukcesów. Między innymi ma swój duży udział w „odczarowaniu” popularniej dresówki i spopularyzowaniu stylu, który określić można mianem „sportowej elegancji”. Natalia Pstrokońska, zdaje sobie jednak sprawę, że tę rewolucję udało się przeprowadzić przede wszystkim dzięki otwartej na zmiany, niezwykle świadomej i nowoczesnej społeczności, która zgromadziła się wokół by Insomnia: „Nasze klientki nie dają się wstawiać w sztywne ramy nakazów i zakazów. Rzadko spotykamy się już z opiniami, że jakieś ubranie jest nieodpowiednie do wieku lub figury, albo że nie wypada w dresie pojawić się na spotkaniu służbowym. Mamy wszystkie większy luz i bardzo mnie to cieszy”.

Co ważne, by Insomnia to od początku do końca polska marka, która swój sukces opiera na budowaniu pozytywnych i długoterminowych relacji. Przykłady? Proszę bardzo! Od 10 lat by Insomnia współpracuje z tą samą firmą krawiecką z Poznania, na której czele stoi (oczywiście!) kobieta. W Łodzi za to są od zawsze produkowane dzianiny, z których powstają kolekcje. Również wiele osób pracujących w butikach marki jest z nią związana od początku działalności.

Wspomnianych sklepów (z kolekcją regularną i outletową) jest w tym momencie siedemnaście. Zlokalizowane są w kilku miastach w Polsce: w Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Białymstoku, Krakowie, Rzeszowie i Wrocławiu. Dodatkowo zakupy można zrobić z każdego miejsca w Polsce, a nawet świata w sklepie online, który rozwija się bardzo prężnie. To właśnie on pomógł przetrwać ciężki pandemiczny rok. W tym momencie w jego asortymencie dostępnych jest blisko 800 modeli! Co je charakteryzuje? Oczywiście są to ubrania i dodatki, które łączą sportowy luz z nowoczesną, kobiecą formą. Wszystko po to, abyśmy czuły się komfortowo w każdej z życiowych ról, które pełnimy. Projektantki by Insomnia wiosenno-letnie propozycje okrasiły także nutką nostalgii. Wiele projektów nawiązuje swoim fasonem i stylem do lat 90: koszykarskie szorty, ołówkowe sukienki na cienkich ramiączkach, topy mocno eksponujące ramiona to tylko niektóre z nich.

10 lat istnienia by Insomnia to czas pełen pasji, rozwoju, wyzwań i oczywiście miłości do mody. Ale twórcy marki nie spoczywają na laurach. Cele na kolejną dekadę? Ambitne! Natalia i Marlena chcą dotrzeć ze swoimi projektami do jeszcze większej liczby kobiet kochających wygodę i trendy, także tych mieszkających poza granicami naszego kraju. Spodziewać się możemy również kolejnych butików stacjonarnych by Insomnia. Ale motorem napędowym zmian zawsze będą wartości, które przyświecały powstaniu marki: „Chcemy się rozwijać, jednocześnie nie zmieniając bliskich relacji z ludźmi, którzy tworzą markę i przede wszystkim z naszymi klientkami” – podkreśla Natalia Pstrokońska.