logo
Kolekcja dla dzieci Lee Jeans

Kolekcja dla dzieci Lee Jeans na sezon jesień-zima 2022!


26-11-2021| 08:00| Źródło: Lee Jeans| Fot: Lee Jeans

Kolekcja dla dzieci Lee Jeans pojawi się na rynkach EMEA i będzie produkowana pod licencją Brand Machine Group (BMG) – firmy, która produkuje ubrania dla wielu cenionych marek modowych, sportowych i outdoorowych.


Debiutancka kolekcja dla dzieci, która obejmie ubrania dla chłopców i dziewcząt w wieku 0-16 lat, będzie inspirowana charakterystycznym stylem kultowej marki denimowej, jaką jest Lee Jeans. Obok dżinsów pojawią się w niej topy i akcesoria, które dadzą sprzedawcom detalicznym możliwość zaoferowania swoim klientom pełnych stylizacji.

Simon Fisher, dyrektor zarządzający EMEA w Kontoor Brands mówi: „Jesteśmy bardzo podekscytowani, że możemy zaproponować nasze legendarne ubrania dzieciom. Nie możemy się doczekać, aż wygodna i stylowa kolekcja Lee dla najmłodszych pojawi się w sklepach jesienią i zimą 2022. Jesteśmy dumni, że możemy ją tworzyć razem z BMG. Z zadowoleniem patrzyliśmy, jak ich zespół pomagał nam wprowadzić ubrania dla całej rodziny, pełne ducha i dziedzictwa naszej marki, na rynki EMEA”.

Tom Duncan, dyrektor BMG mówi: „Chcieliśmy zająć się denimem i współpraca z kultową marką, jaką jest Lee to dla nas wyjątkowa okazja. Jej pionierski duch i młoda energia doskonale współgrają z naszą chęcią, by pracować tylko z najlepszymi z tej branży”. Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży detalicznej za pośrednictwem BMG.

Lee jest marką denimową z ponad 130-letnią historią i bogatym dziedzictwem, która od wielu lat z wielkim sukcesem przyczynia się do popularności odzieży denimowej na świecie. Łącząc bogatą historię z tradycją i nowoczesnymi innowacjami, Lee® od wielu lat wyznacza nowe trendy, oferuje modne kolekcje i dowodzi, że denim to o wiele więcej niż tylko ubrania robocze.

BMG jest właścicielem międzynarodowych marek denimowych i specjalistą w zakresie licencjonowania z bogatym portfolio marek modowych, sportowych i outdoorowych, oferujących odzież i akcesoria dla dorosłych i dzieci. BMG to marka z 35-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w światowych licencjach i współpracuje z największymi markami na rynku. Jej celem jest zapewnienie płynnej współpracy, w której zakres wchodzi projektowanie, wytwarzanie i dostarczanie wysokiej jakości produktów przy jednoczesnym zachowaniu DNA współpracujących partnerów. Portfolio BMG obejmuje: Penfield (marka własna), Duchamp (marka własna) i Ben Sherman, Elle Junior, Franklin & Marshall, Jack Wills, Juicy Couture, Lyle & Scott, Original Penguin, Russell Athletic, U.S. Polo Assn. (licencja).