logo

Kup chipsy Lay’s o smaku KFC i odbierz darmowego Twistera


25-11-2021| 10:00| Źródło: KFC| Fot: KFC

Tego z pewnością fani pikantnego kurczaka z KFC się nie spodziewali. Ich ulubiona przekąska jest teraz dostępna w formie … chipsów Lay’s! Nowe chipsy inspirowane smakiem KFC są dostępne w bardzo limitowanej edycji w Lidlu, Żabce oraz oczywiście w restauracjach KFC. To nie koniec niespodzianek – w każdej paczce Lay’s znajduje się kod promocyjny na zakup dwóch Twisterów w KFC w cenie jednego.


Limitowana edycja chipsów Lay’s o smaku kurczaka KFC jest już dostępna w sklepach sieci Lidl i Żabka oraz w restauracjach KFC na terenie całego kraju. Opakowania różnią się gramaturą oraz ceną – w sklepach Lidl znajdziemy paczki 230 g w cenie 5,99 zł, w Żabce – 140 g w cenie 4,99 zł, natomiast w restauracjach KFC – 140 g do kupienia osobno w cenie 5,95 zł oraz jako powiększenie dowolnego zestawu w cenie 4,95 zł. W każdej paczce znajdziemy kod promocyjny na „2 Twistery w cenie 1”.

Aby skorzystać z promocji znajdującej się w środku opakowania wystarczy udać się do ulubionej restauracji KFC – w kiosku samoobsługowym wystarczy wpisać jedynie kod z opakowania, natomiast przy realizacji kodu przy kasie należy mieć ze sobą opakowanie, aby podać numer kodu kasjerowi. Oferta KFC x Lay’s jest dostępna tylko w ww. sieciach sprzedaży i tylko do wyczerpania zapasów. Promocję „2 Twistery w cenie 1” można zrealizować wyłącznie w restauracjach KFC na miejscu, nie jest ona dostępna w przy wybraniu opcji dostawy. Co ważne, kody nie sumują się.

KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 90 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i obsługi, w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 25 000 restauracji sieci w ponad 155 krajach na całym świecie