logo
Lee Jeans otwiera swój pierwszy wirtualny sklep

Lee Jeans otwiera swój pierwszy wirtualny sklep


14-01-2022| 10:30| Źródło: LEE| Fot: LEE

Lee Jeans otwiera swój pierwszy sklep wirtualny, za którego pośrednictwem fani i klienci będą mieli okazję nie tylko zrobić zakupy we flagowym salonie marki na terenie Europy, ale również odkryć platformę „For A World That Works” poświęconą zrównoważonemu rozwojowi.


W wirtualnym sklepie Lee Jeans klienci będą mogli poruszać się po interaktywnej, trójwymiarowej przestrzeni handlowej i oglądać produkty, a następnie dodawać je do koszyka. Cyfrowe doświadczenie zakupowe jest uderzająco podobne do tego, z którym klienci mają styczność w świecie rzeczywistym, jednak nie towarzyszy mu stres charakterystyczny dla tradycyjnych zakupów. To wciągające doświadczenie pozwala klientom jeszcze bardziej zbliżyć się do serca marki i jednocześnie daje możliwość odkrycia platformy „For A World That Works”. Za pomocą interaktywnych przycisków i nagrań klienci mogą poznać innowacje i inicjatywy, których celem jest zmniejszenie negatywnego wpływu na ludzi i środowisko.

Dzięki przyciskom do nawigacji kupujący mogą wejść do sklepu z ulicy i przejrzeć kolekcje: damską, męską oraz ekskluzywną linię Lee 101. Osoby odwiedzające sklep będą mogły odkryć również wiele interaktywnych niespodzianek, takich jak filmy, wyskakujące okienka z informacjami i klikalne przedmioty, jak na przykład lalka Buddy Lee – słynna maskotka, która opowiada historię marki.

W głębi sklepu klienci znajdą przycisk nawigacyjny, który przeniesie ich na wyższe piętro. Jest tam showroom, a w nim informacje o platformie „For A World That Works”. Po kliknięciu na produkt pokazywana jest jego dostępność w sklepie online. Klienci mogą tu również odkryć informacje na temat trzech głównych fasonów męskich – West, Daren i Rider – oraz damskich – Carol, Stella A-Line i Scarlett High. Funkcja „Odkryj swój fason” (Discover your Natural Fit), umieszczona na stole z denimem, umożliwia przejrzenie wszystkich modeli.