logo
Eduscho - Tchibo

Marka Eduscho debiutuje na polskim rynku. W portfolio każdy znajdzie coś dla siebie


18-03-2024| 12:00| Źródło: Eduscho| Fot: Eduscho

Jest sprawa, nowa kawa! Marka Eduscho z portfolio Tchibo właśnie zadebiutowała na polskim rynku. Oferuje najwyższej jakości kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne (instant). Eduscho to nie tylko gwarancja wyjątkowego smaku, ale także przyjemna i czytelna identyfikacja wizualna, która sprawia, że wybór ulubionego wariantu staje się banalnie prosty. Wprowadzeniu produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa.


Eduscho daje wszystko to, czego konsumenci oczekują od kawy – zarówno energię, która pomaga przejść gładko przez każdy dzień, jak i wytchnienie, jeśli akurat niezbędna jest przerwa. Wspiera też w tworzeniu więzi, jest bowiem świetnym dopełnieniem spotkań z najbliższymi. To także, dzięki starannemu procesowi mieszania i palenia ziaren, gwarancja wysokiej jakości. – W dzisiejszej zabieganej, pełnej wyzwań rzeczywistości konsumenci szukają prostych rozwiązań. Często jesteśmy przebodźcowani i „zbyt dobrze” poinformowani, dlatego potrzebujemy klarownych, lekkich, niekiedy wywołujących uśmiech komunikatów. To wszystko daje nam marka Eduscho. Eduscho to po prostu dobra kawa w dobrej cenie. Marka, dzięki której trudny wybór staje się łatwy. Dodatkowo, szerokie portfolio daje gwarancję, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Eduscho trafi do wszystkich kubków smakowych Polaków

W portfolio Eduscho znaleźć można zarówno warianty ziarniste, jak i mielone oraz instant, a sposób ich przyrządzenia jest podany już na przodzie opakowania. Dzięki temu odnalezienie ulubionej kawy nie zabiera – tak przecież cennego – czasu.

Kawa ziarnista (500g i 1000g), która świetnie nadaje się zarówno do ekspresów automatycznych, jak i kolbowych, a także samodzielnego mielenia w młynku dostępna jest w czterech wariantach. Na półkach znaleźć można aromatyczną w smaku Caffé Crema Strong, mocne i wyraziste Espresso Classic, intensywną i pełną mocy Espresso Intenso, a także wyważoną i harmonijną Crema Gold (której należy szukać w wybranych sieciach).

Bogata i wyważona w smaku Classic Coffee Traditional oraz intensywna i wyrazista Classic Coffee Strong stanowią ofertę kaw mielonych (gramatura 250g i 500g). Wśród wariantów instant znalazły się klasyczna Instant Classic oraz intensywna Instant Intense (pojemności 100g i 200g). Podniebienia wielbicieli kaw kremowych podbije Instant Crema (dostępne w pojemności 90g i 180g). Kawy instant to idealna propozycja dla tych, którzy cenią szybkie, proste i funkcjonalne rozwiązania.

Na wyciągnięcie ręki

Zgodnie z założeniami marki, produkty Eduscho są ogólnodostępne – w hipermarketach, supermarketach, dyskontach, ale także sklepach mniejszego formatu i na platformach online. Dzięki charakterystycznej komunikacji wizualnej wyróżniają się spośród innych produktów na sklepowych regałach. W warstwie komunikacyjnej marka Eduscho przyciąga nie tylko kolorystyką, ale także prostymi i krótkimi, często zabawnymi komunikatami, które są wykorzystywane m.in. w wielokanałowej kampanii reklamowej, towarzyszącej wprowadzeniu produktów na rynek.

Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych (m.in. telewizja) czy na nośnikach outdoor. Zaplanowano także działania online – m.in. emitowanie spotów w serwisach VoD czy Youtube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram czy TikTok. W ramach promocji zrealizowane zostaną także działania z zakresu influencer marketingu. Kampania ma być realizowana do końca 2024 roku.

Kawy ziarniste:

  • Eduscho Caffé Crema Strong – aromatyczna, o bogatym smaku, średnio palona kawa, która z każdym łykiem przeniesie Cię w magiczne zakątki Azji Południowej i Ameryki Łacińskiej. Zamknij oczy i delektuj się jej aromatycznym, pełnym smakiem. Dostępna w wariantach 500g i 1000g.
  • Eduscho Espresso Classic – mocna i wyrazista. Dzięki intensywnie palonym ziarnom, Eduscho Espresso Classic pomoże stworzyć Ci chwilę pełne charakteru i radości. Mieszanka ziaren Arabiki i Robusty sprawia, że kawa ta zostanie Twoim ulubieńcem. Dostępna w wariantach 500g i 1000g.
  • Eduscho Espresso Intenso – intensywna i pełna mocy. Bella Italia w Twoim własnym domu? Jeśli tak, wyrazista Espresso Intenso jest właśnie dla Ciebie. Ta charakterystyczna i intensywna w smaku mieszanka ziaren jest palona długo i starannie – w klasyczny, włoski sposób. Po prostu delicioso – także jako Cappuccino i Latte Macchiatto! Dostępna w wariantach 500g i 1000g.
  • Eduscho Crema Gold – wyważona i harmonijna. Dzięki tej średnio palonej kawie, każdego dnia możesz czuć się niczym muśnięty słońcem. Idealna równowaga Arabiki i Robusty sprawi, że z kawą Crema Gold z łatwością stworzysz złote chwile. Dostępna w wariantach 500g i 1000g, tylko w Biedronce.

Kawy mielone:

  • Eduscho Classic Coffee Traditional – bogata w smaku i wyważona. Ta tradycyjna kawa to radość przy każdym łyku. Aromatyczne ziarna prosto z Brazylii, połączone z intensywną Robustą z Wietnamu tworzą kawę pełną charakteru, którą możesz rozkoszować się na co dzień. Dostępna w wariantach 250g i 500g.
  • Eduscho Classic Coffee Strong – intensywna i wyrazista. Lubisz mocną kawę? Jeśli tak, Classic Coffee Strong to napój idealny dla Ciebie! Z pomocą starannie wyselekcjonowanych i mocno palonych ziaren Robusty, z energią stawisz czoła każdemu dniu. Do dzieła! Dostępna w wariantach 250g i 500g.

Kawy instant:

  • Eduscho Instant Classic – klasyczna. Po prostu. Dobra. Kawa. Wsyp swoją kawę rozpuszczalną do filiżanki, zalej wodą i ciesz się pysznym klasykiem. Dostępna w wariantach 200g i 100g.
  • Eduscho Instant Intense – intensywna. Szybsza. Mocniejsza. Pyszniejsza. Wsyp swoją kawę do filiżanki, zalej wodą i natychmiast rozkoszuj się intensywnym smakiem kawy. Dostępna w wariantach 200g i 100g.
  • Eduscho Instant Crema – nawet kawa przygotowana na szybko może mieć perfekcyjną cremę – wypróbuj Instant Crema! Dostępna w wariantach 180g i 90g.