logo
eobuwie.pl - Nowosciproduktowe.pl-1

Międzynarodowa kampania eobuwie.pl na sezon jesień-zima 2021/22


21-09-2021| 11:00| Źródło: eObuwie.pl| Fot: eObuwie.pl

Eobuwie.pl w kampanii na jesień-zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil. Spoty promujące nowy sezon to ciepłe, pełne pozytywnych emocji, naturalne kadry. Spotkanie z przyjaciółkami, wyprawa poza miasto czy rodzinne przygotowanie do udziału w szkolnym przedstawieniu – na każdą z tych okazji dobieramy odpowiednie buty. Towarzyszą nam w codziennych aktywnościach, a ich zakup często stanowi początek ciekawej historii.

Kampania podkreśla różnorodność jesienno-zimowej oferty eobuwie.pl, która zachęca do zabawy trendami. Jesienią nosimy botki z eleganckim połyskiem, loafersy na masywnych podeszwach, kozaki z marszczoną cholewką, uniwersalne sneakersy, modele wykończone metalicznymi materiałami. Wciąż liczy się wygoda, ale w odważnym, przykuwającym wzrok wydaniu. Wzory, aplikacje, platformy – to dzięki nim jesienno zimowe klasyki, jak np. botki, kozaki czy trapery, prezentują się nowocześnie i z charakterem.

Nowa kampania to kontynuacja wiosenno-letniej odsłony eobuwie.pl, znanej pod hasłem „Każda para tworzy nową historię”. Zróżnicowany asortyment marki odpowiada potrzebom wszystkich Klientów. Wymarzone buty znajdą tu osoby, które prowadzą intensywny tryb życia, są aktywne, jak i osoby poszukujące praktycznych i uniwersalnych rozwiązań, czy śledzące sezonowe trendy.

Kampania jesień-zima 2021/22 otwiera nowy rozdział, który każdy pisze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by zakupy były maksymalnie proste i przyjemne. Oferuje bezpieczne darmowe dostawy i szybkie zwroty – nawet do 100 dni. Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej. W nowej kampanii podkreślamy, że na eobuwie.pl każdy znajdzie to, czego potrzebuje – od świetnej jakości klasyki, po najgorętsze trendy. Podpowiadamy, doradzamy, inspirujemy, jednak nowy rozdział w swojej historii Klienci tworzą sami, zgodnie ze swoim stylem. Cieszymy się, gdy tę historię zaczynają z nami, na eobuwie.pl, gdzie znajdują idealne dla siebie buty i dodatki – mówi Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters. Za stronę produkcyjną odpowiada Papaya Films. Spoty telewizyjne są emitowane w Polsce, Rumunii, Grecji, Bułgarii, Chorwacji, Słowenii, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i Litwie. Całość wspiera kampania z udziałem influencerów, prowadzona z rozmachem we wszystkich wymienionych krajach. W spotach telewizyjnych można usłyszeć głosy znanych osobowości ze świata show-biznesu oraz ich opowieści, w których główną rolę grają właśnie buty. Zobaczcie sami!