logo
Monki - My Little Pony - Nowosciproduktowe.pl-1

Monki z kolekcją My Little Pony


04-08-2021| 12:35| Źródło: Monki| Fot: Monki

W sierpniu Monki wprowadza na rynek kapsułową kolekcję inspirowaną My Little Pony. Zanurz się w świat pastelowego różu i błękitu oraz bajecznych grafik, wybierając kultowe elementy z kolekcji.


W kolekcji Monki znajdziesz między innym siateczkowy top z długim rękawem i pasujące do niego figi, skate’owe jeansy z efektem sprania oraz koszulki ze wzorem tie-dye i wyjątkowymi napisami. Nie zapomnij także o akcesoriach, na których punkcie oszalejesz! Od pasków, przez klasyczne czapki z daszkiem po breloczki do kluczy. Każdy dodatek został stworzony tak, aby nadać Twojej stylizacji wyjątkowego charakteru i inspirować wszystkich dookoła Ciebie.

“Chcieliśmy stworzyć kolekcję, która natychmiast wywołuje mieszankę nostalgii, inspiracji i zabawy, podobną do emocji towarzyszących nam wraz z przywoływaniem dawnych wspomnień, które dzieliliśmy z najbliższymi przyjaciółmi. Poczuliśmy, że kolorowy i pełen radości świat My Little Pony idealnie pasuje do naszej koncepcji!” – powiedziała Caroline Carlryd, Head of Design Monki. Limitowana kolekcja będzie dostępna w e-sklepie marki pod koniec sierpnia 2021 roku. Więcej informacji można uzyskać kontaktując się z lokalnym biurem prasowym.

Monki to marka, która opowiada historię poprzez swoje projekty, oferująca ubrania w cenie przystępnej dla każdego. Jej głównym celem jest motywowanie młodych kobiet do działania, a także inspirowanie ich, aby były dobre dla siebie i świata. Marka posiada ponad 120 sklepów typu concept store rozmieszczonych na 21 rynkach. Internetowy sklep marki dostarcza zamówienia online do 31 krajów europejskich, a za pośrednictwem międzynarodowych przesyłek produkty Monki docierają do dodatkowych 64 miejsc na całym świecie. T-mall obsługuje rynek chiński oraz sprzedaż hurtową na całym świecie. Marka powstała w 2006 roku w Szwecji i jest samodzielną marką należącą do grupy H&M.