logo
Violife, nowosciproduktowe.pl

Vioblock – pierwsza wegańska alternatywa dla masła od Violife


20-08-2021| 12:00| Źródło: Violife| Fot: Violife

Violife to marka oferująca doskonałe wegańskie alternatywy dla nabiału, którą pokochali weganie, wegetarianie i fleksitarianie na całym świecie. Od teraz w jej portfolio znajdziemy kolejną rewolucyjną nowość – Vioblock. Jest to w 100% wegańska alternatywa dla masła. Produkt ma uniwersalne zastosowanie w kuchni – sprawdzi się doskonale zarówno do smarowania, gotowania, pieczenia, jak i smażenia. Vioblock wzbogaci swoim kremowym smakiem każde danie!


Vioblock – rewolucyjna alternatywa dla masła

Nowy Vioblock to uniwersalna wegańska alternatywa dla masła, której skład jest w 100% oparty na roślinach. Dzięki zawartości aż 79% tłuszczu jest doskonały do smarowania, gotowania, pieczenia i smażenia. Roztopiony na gorącej kukurydzy, rozsmarowany na świeżym pieczywie, dodany do pieczonych ziemniaków, chrupiących tostów, słodkich naleśników czy wypieków – pyszny Vioblock wzbogaci swoim kremowym, pysznym smakiem każde danie! Idealny zamiast masła!

Vioblock to produkt dla wegan i wegetarian, ale też dla każdego, kto uwielbia pyszne jedzenie, ceni jakość i doskonały smak. Jest znakomitym wyborem dla wszystkich szukających wszechstronnych i niezawodnych rozwiązań w kuchni, którzy jednocześnie dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna. Produkt został wzbogacony o witaminy B1, B2, B6, B12 i kwas foliowy.

Vioblock jest dostępny m.in.: w wybranych sklepach sieci Biedronka i Netto. Sugerowana cena detaliczna wynosi: 7,99 zł.

Violife Cocospread – czekoladowa słodycz

Do rodziny Violife dołączył także czekoladowy krem Cocospread. To roślinny produkt, który szczególnie mocno pokochają wielbiciele słodkości. Jest idealny m.in. do przygotowania deserów. Ma czekoladowy smak, ale zawiera tylko jedną czwartą cukru, połowę tłuszczu i połowę kalorii, które znajdziemy w innych tego typu pastach do smarowania. Znakomity do naleśników, gofrów, tostów, babeczek czy przygotowania pysznego brownie. Sprawdzi się świetnie także jako składnik różnego rodzaju ciast i tortów.

Violife Cocospread to produkt roślinny, bez alergenów, orzechów, oleju palmowego, konserwantów, cholesterolu i GMO. Jest wzbogacony o witaminę B12, którą powinny suplementować szczególnie osoby będące na diecie wegańskiej i wegetariańskiej.

Violife Cocospread jest dostępny m.in.: w sklepach Auchan i E.Leclerc. Sugerowana cena detaliczna wynosi: 12,99 zł.

Przyszłość jedzenia jest roślinna

Jak pokazały wyniki badania Upfield „Nawyki żywieniowe Polaków w czasie izolacji społecznej podczas epidemii koronawirusa 2020” – Polacy coraz chętniej spożywają produkty pochodzenia roślinnego. 31,6% badanych przyznało, że podczas społecznego odosobnienia kupowało więcej niż zwykle produktów tego typu. Ponadto prawie 14% respondentów wskazało, że do gotowania podczas izolacji wykorzystywało także więcej składników pochodzenia roślinnego w stosunku do czasu przed izolacją. Ten silnie rozwijający się trend wspiera także marka Violife. Po jej produkty sięgają weganie, wegetarianie i fleksitarianie na całym świecie.

Wprowadzenie na polski rynek Vioblock, naszej pierwszej alternatywy dla masła, to bardzo ważny moment w rozwoju marki Violife. Nieustannie staramy się rozbudowywać ofertę produktów w kategorii alternatyw dla produktów nabiałowych. W 100% wegański Vioblock pozostaje wierny wartościom, które stoją u podstaw portfolio produktów Violife – jest stworzony z myślą o wszystkich, którzy dążą do tego, by ich dieta była bardziej roślinna, dla zdrowia, a także dla dobra planety. Produkty Violife są doskonałą, niezwykle smaczną alternatywą dla produktów pochodzenia zwierzęcego.

– mówi Anna Matusiak, Brand Manager Violife.

Portfolio Violife obejmowało dotychczas głównie warianty wegańskich alternatyw dla serów, m.in. dla serów w plastrach i blokach (np. Greek White, Mozzarella), serków kremowych czy sera halloumi. Wprowadzenie na rynek Vioblock, produktu będącego roślinną alternatywą dla masła, jest więc wyjątkowo ważnym krokiem w kierunku dalszego rozszerzania roślinnego asortymentu marki.