logo
Wrangler

Wrangler startuje ze światową kampanią „For the Ride of Life”


20-09-2021| 12:00| Źródło: Wrangler| Fot: Wrangler

Zainspirowana odpornością i optymizmem kowbojskiego ducha, stylizowana przez nominowaną do nagrody Emmy Heidi Bivens, z narracją wschodzącej gwiazdy country Orville’a Peck, kampania Wrangler celebruje pewność siebie i życie pełnią życia bez względu na to, kim jesteś, na jakim jesteś etapie i co ci się przytrafia.


Wrangler, światowy lider na rynku odzieży dżinsowej i codziennej, startuje ze swoją nową kampanią reklamową na sezon jesień-zima 2021 zatytułowaną „For the Ride of Life”, będącą hołdem złożonym zwykłym ludziom, którzy z energią i optymizmem szukają nowych przygód. Inspiracją dla twórców kampanii był hart ducha, którego potrzeba, by żyć pełnią życia, umiejętność dostrzegania nowych możliwości i odwaga, by dawać z siebie wszystko. Efektem jest kampania, która promuje wysokiej jakości modę i kulturę o kowbojskim rodowodzie, które są teraz bardziej aktualne na całym świecie niż kiedykolwiek wcześniej. Ta zintegrowana kampania reklamowa, nad której stylistyką czuwała projektantka kostiumów z Hollywood Heidi Bivens, rozpocznie się od emisji reklam w telewizji kablowej i internetowej 13 września.

Inspiracją są dla nas pełni hartu ducha ludzie wokół nas. To najlepszy moment na rozpoczęcie kampanii „For the Ride of Life”, która pokazuje właśnie takich ludzi, jak sięgają po swoje i cieszą się życiem.

– mówi Holly Wheeler, wiceprezes ds. globalnego marketingu we Wrangler.

Od prawie 75 lat Wrangler zachęca do tego, byśmy nie upadali na duchu bez względu na przeszkody, które życie rzuca nam pod nogi. Mamy nadzieję, że ta kampania zachęci miłośników naszej marki, by obudzili w sobie kowbojskiego ducha i odważnie parli do przodu ku lepszej przyszłości – dodaje.

„For the Ride of Life” to przede wszystkim inspirująca kampania filmowa, której narratorem jest wschodząca gwiazda muzyki country i wieloletni przyjaciel marki – Orville Peck. Film ukazuje wielu różnych ludzi, którzy mają siłę, by podążać za swoimi pasjami: jest tu zespół grający muzykę rap, dziewczyny na rolkach, miłośnik e-sportu, deskorolkarz i kowbojka oraz młode rodziny i starsza para, która rozpoczyna nowe wspólne życie. Kampania jest swoistym hołdem złożonym ludziom, którzy podchodzą do życia z optymizmem, radością i odwagą bez względu na to, dokąd prowadzi ich droga.

„Marki z wieloletnią i autentyczną tradycją takie jak Wrangler są ważną częścią historii i niezmiennie kształtują otaczający nas świat” – mówi znana na całym świecie stylistka, redaktorka i projektantka kostiumów Heidi Bivens, która czuwała nad wyglądem kampanii. „Styl Wranglera zawsze kojarzył się z akcją i energią. Od razu przychodzą mi do głowy kultowe sceny: dziewczyna na koniu pracująca na rodeo, muzyk na scenie przed tłumem widzów, kowboj poganiający bydło na pustynnej równinie. Ta marka ma w sobie autentycznego ducha Dzikiego Zachodu. By go pokazać w tej kampanii, podkreśliłam naturalny styl i estetykę zwykłych ludzi”.

Kampania „For the Ride of Life” jest wyrazem nieustającej ewolucji Wranglera jako marki, która łączy przywiązanie do tradycji Zachodu i wpisany w jej historię od samego początku strategiczny rozwój. W ostatnich latach Wrangler rozszerzył swoją działalność, aby objąć szerszą grupę konsumentów. Wprowadził nowe kategorie produktów, odzież outdoorową i dla kobiet, oraz wszedł na rynek chiński. W 2022 roku, w 75. rocznicę powstania marki, planowane są całoroczne obchody, które uhonorują wieloletnią obecność Wranglera w muzyce, modzie i rodeo oraz pozwolą uczcić odwagę, optymizm i triumf kultury Zachodu.

Kampania „For the Ride of Life” powstała we współpracy z nowojorską agencją reklamową – YARD NYC. Rozpocznie się w Ameryce Północnej i Europie jesienią tego roku i zostanie wprowadzona w innych regionach świata w kolejnych miesiącach. Aby dowiedzieć się więcej na temat marki Wrangler i kampanii, odwiedź stronę Wrangler.com.