logo
Konferencja Next Day - Nowosciproduktowe.pl

Konferencja Next Day – Consumer of the Future już 29 września


23-09-2020| 03:10| Źródło: Next Day| Fot: Next Day

Konsument po pandemii i 360-stopniowe spojrzenie na jego potrzeby, czyli konferencja Next Day – Consumer of the Future odbędzie się już 29 września.


Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym” i „pokoronawirusowym” lękiem? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na jednym z najciekawszych wydarzeń 2020 r., jakim będzie konferencja Next Day – Consumer of the Future.

Multiformatowe wydarzenie oferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingową sesję Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu.

Next Day to więcej niż konferencja

To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.

Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service” – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc. Next Day – Consumer of the Future – oglądasz, kiedy chcesz, słuchasz, kiedy chcesz, czytasz, kiedy chcesz.

Program konferencji

Next Day rozpocznie się od wspólnej ogólnodostępnej online’owej sesji live na socialmediowych kanałach poszczególnych magazynów – „Media Marketing Polska”, „Handel” oraz „Food Service”. Będzie to inspirujący poranek wypełniony wystąpieniami i dyskusjami dotyczącymi najaktualniejszych metatrendów w całej gospodarce. Druga część dnia to sesja webinarowa, w której uczestnicy mają możliwość interakcji z prelegentami podczas konsultingowej sesji Q&A. Następnie uczestnicy po zalogowaniu się na stronie otrzymają dostęp do wykupionych treści merytorycznych (udostępnionych w blokach tematycznych w zależności od zakupionego wcześniej pakietu).

SESJA ONLINE

10:00 – 10:20 – Michalina Szczepańska, Handel / Tomasz Wygnański, MMP / Agata Godlewska, Food ServicePowitanie i wstęp merytoryczny

• konsument: gdzie jest, czego szuka, czego potrzebuje
• co będzie kluczowe z punktu widzenia marketerów, ludzi mediów, restauratorów, detalistów i producentów FMCG: wielkie znaki zapytania i „pewniaki”

10:30 – 11:10 – Nowa rola miast, ulic i centrów handlowych. Przemysław Chimczak, ThinkCo / Marta Cegielnik, Colliers International / Marcin Materny, Echo Investment

• Jak zmieniające się potrzeby użytkowników wpłyną na podejście do handlu?
• Synergia w projektach mixed-use – jak powinna wyglądać relacja zewnętrznych i wewnętrznych przestrzeni handlu?
• Czy w efekcie pandemii ulice handlowe zyskają na znaczeniu?
• Czy centra handlowe czeka rewolucja?
• Jaka powinna być w tym rola włodarzy miast?

11:20 – 11:50 – Przyszłość gospodarki subskrypcji – do czego jeszcze kupimy dostęp? Michalina Szczepańska, Handel / Maciej Kroenke, PWC

• Własność versus kupowanie dostępu – do jakich jeszcze branż zawita ekonomia subskrypcji?
• Na ile pandemia koronawirusa przyspieszyła zainteresowanie dostępem, a nie własnością?
• Na ile wartych miliardy marek i biznesów jest tu jeszcze miejsce?
• Co będziemy posiadać, a do czego „zaledwie” mieć dostęp?
• A może posiadanie to w ogóle relikt przeszłości?

12:00 – 12:30 – Lojalność nowej generacji, Dorota Haller, Huawei

• Jak wykorzystać wiedzę o konsumencie
• Zwyczaje zakupowe online i offline
• Jak pandemia wpłynęła na shopperów

12:40 – 13:20 – Innowacja dziś – Nielsen Breakthrough Innovation. Michalina Szczepańska, Handel / Wojciech Bortkiewicz, CEDC International / Prof. UW dr hab. Krzysztof Klincewicz, University of Warsaw / Marek Rudek, Nielsen

• Innowacja dziś: Jak wprowadzić innowacje na rynek, żeby odniosła sukces?
• Jak koronawirus zmienił rozwój innowacji?
• Dlaczego większość innowacji kończy się porażką?
• Jak zmienia się podejście konsumenta do innowacji – czy potrzebuje ich w niepewnych czasach?

Webinary Live

14:00 – 14:40 – Co sprawdza się na rynku chińskim, czyli które z azjatyckich rozwiązań w handlu staną się w Polsce standardem za 10 lat. Bartosz Ziółek, Amber Consulting

• Co dziś pomaga detalistom w Chinach?
• Co może sprawdzić się w kolejnych latach w Polsce?
• Jak różne rozwiązania zaadaptować do polskich warunków?
• Jak zmienił się sklep w Chinach w związku z pandemią?

14:55 – 15:35 – Nowe Social Media. Co mówi nam TikTok o kierunku zmian na platformach społecznościowych. Bartek Sibiga, DDOB.

16:00 – 16:40 – Menu na wyjście z kryzysu – jak analizować koszty prowadzenia biznesu gastronomicznego (od produktów przez koszty pracownicze i inne – podstawowe dla biznesu). Paweł Gruba, V4B.pl

• Nie liczysz, przegrywasz! Dlaczego w restauracji potrzebne są analizy.
• Najczęstsze błędy w gastronomi, które wpływają na zły wynik finansowy.
• Dlaczego należy monitorować i jak polecać dania, które mają lepsze wyniki.
• Skuteczne narzędzia pomagające zwiększyć sprzedaż.
• Odprawa czyli jeden z najważniejszych dziennych rytuałów skutecznego Managera wpływająca na wynik finansowy.

Blok tematyczny HANDEL

Konsument przyszłości zmieniony przez COVID – czego potrzebuje, czego poszukuje, co go interesuje? Marek Rudek, Nielsen

• Czego poszukuje konsument doświadczony przez pandemię koronawirusa?
• Jak odmieniły się jego potrzeby i oczekiwania?
• Jak ewoluują jego zachowania i nawyki?
• Czego się obawia?
• Do jakiej rewolucji doszło i jakiej możemy się jeszcze spodziewać?
• Jak konsument może się zmieniać przez kolejne miesiąca i lata?

Innowacja jutro – Michalina Szczepańska, Handel / Andrzej Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności / Maciej Herman, Lotte Wedel / Marek Sypek, Stock Polska

• Innowacja jutro: Czy sztuczna inteligencja będzie odpowiadać za innowacje?
• Jak zmieniać portfolio, by pozostać liderem?
• Jak przygotować to portoflio na niestabilne czasy – czarne łabędzie, jak pandemia koronawirusa?
• Co musi mieć produkt, by osiągnąć sukces w kolejnej dekadzie?
• Jak liderzy swoich kategorii już przygotowują się na jutro?
• Jak powiązać innowacje i strategię z zarządzaniem lękiem/niepokojem konsumentów, niepewnych jutra?

Handel i sklep przyszłości. Michalina Szczepańska, Handel / Krzysztof Tokarz, prezes Grupy Specjał / Bartosz Ziółek, Amber Consulting

• Jak wygląda sklep przyszłości – czy to sklep stacjonarny będący zaledwie salonem flagowym uzupełniającym e-sklep, czy naszpikowana elektroniką regularnie odwiedzana placówka, która rozpoznaje klienta i jego historię zamówień?
• Jaka będzie rola internetu rzeczy, lodówek i innych inteligentnych urządeń w rewolucji w handlu?
• Jak będą odbywać się dostawy towarów z handlu internetowego: pod ziemią czy nad?
• Jaki jest czas dostaw do klienta: w godzinę od zamówienia, czy w odnawialnej subskrypcji?

Blok tematyczny MEDIA MARKETING POLSKA

Gaming – polska specjalność. Michal Kramarz, Google for Startups

• Najciekjawsze projekty startupowe w Polsce.
• Gaming jako laboratorium nowych rozwiązań.
• Czego mogą nas nauczyć startupy?
• Gaming a pandemia.

Czy to koniec reklamy jaką znamy? Nowa rola agenci reklamowej, nowa rola reklamy. Jak pandemia wpłynęła na rynek reklamowy. Michał Wolniak, VMLY&R Poland

Nowe „premium”? Czy innowacja, ekologia i lokalność to nowe wyznaczniki produktów z wyższej półki?

• Co dzisiaj buduje wysoką wartość produktów i marek?
• Jak w obliczu pandemii zareagowały marki premium?
• Czy kryzys doprowadzi do polaryzacji rynku wartość vs. premium?
• Na ile start-upy są wyzwaniem dla dużych marek?

Blok tematyczny FOOD SERVICE

Tylko kreatywni przetrwają – dlaczego każdy kryzys to szansa, pod warunkiem że będzie kreował; przykłady i rozwiązania zapewniające przetrwanie. Dawid Kaźmierczak, 180heartbeats Jung V Matt

• Kreatywność w kryzysie – czyli dlaczego to właśnie w kryzysie powinniśmy działać intensywniej i inaczej niż do tej pory.
• Odważ się być pierwszym – przykłady nieszablonowych, pionierskich działań branży gastronomicznej w czasie Covid-19.
• Jedyną pewną jest zmiana – na jakie zmiany możemy reagować najszybciej i najtaniej.
• Wirtualni/Realni goście przy moim stole – jak werbować i zaspokajać potrzeby swoich gości w kanałach social media.
• Nowe normalne na naszym stole – jakie rozwiązania po pandemii Covid-19 wejdą na stałe do branży gastronomicznej, jak będzie kształtowała się ich komunikacja w erze post-covid.

Food Halle i inne przestrzenie gastronomiczne, czyli jedzenie jako rozrywka na rynku nieruchomości. Kuba Janicki, OPUS B / Marcin Prowalski, Hala Lipowa w Krakowie / Piotr Dorak, Nocny Market i Lunapark w Warszawie

• „Najpierw mieliśmy foodtrucka” – czyli od wieczornych food marketów do biznesowych food halli.
• Jakie znaczenie ma dziś food service dla rynku nieruchomości.
• Najciekawsze miejsca do tworzenia food halli i food marketów.
• Jakie brandy są oczekiwane przez zarządców food halli, a jakie chcą się tam znaleźć?
• Hall vs. Street – śmiertelni wrogowie czy serdeczni przyjaciele?

Wirtualne kuchnie i delivery – jak działają te rozwiązania w nowych realiach i jak do nich dołączyć? Ola Lazar, FoodForward; Gastronauci.pl / Jeroen Bakker, Munchies Group and Hospitalityedge.eu / Stanisław Magdij, Bierhalle

• Delivery obowiązkowym kanałem sprzedaży? Czyli nowa post-pandemiczna rzeczywistość funkcjonowania restauracji
• Jak prowadzić dostawy: samodzielnie czy z pośrednikami, plusy i minusy obydwu rozwiązań
• Do kogo i z jaką ofertą na wynos docieramy czyli kim jest Twój gość i co zamawia najchętniej
• Kuchnie wirtualne – fenomen światowy a czy polski?
• Wizja przyszłości zdigitalizowanej restauracji

Przyszłość rynku żywności i napojów: zdrowie planetarne, ultra-personalizacja oraz nowy wymiar rolnictwa. Spojrzenie na kluczowe trendy, które w istotny sposób będą kształtowały globalny rynek spożywczy z uwzględnieniem wpływu pandemii COVID-19 na preferencje konsumentów i działania marek. Honorata Jarocka, Mintel Londyn / Maciej Otrębski, RoślinnieJemy / Piotr Grabowski, FoodTech.ac

• Potrzeby współczesnych konsumentów i ich zmieniające się priorytety. Dane konsumenckie dla Polski i świata
• Firma Zmiana – działania w obszarze społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu.
• Inteligentne Diety – holistyczne podejście do zdrowia z uwzględnieniem indywidualizacji potrzeb, również w gastronomii.
• Rolnictwo High-Tech – o nowym wymiarze rolnictwa, w tym farmach wertykalnych i składnikach produkowanych laboratoryjnie.
• Wpływ COVID-19 na prognozy i przyszłość rynkową.

Dla kogo jest Next Day?

Organizatorzy do udziału w konferencji zapraszają:

Przedstawicieli rynku retail & FMCG – prezesów, właścicieli firm, przedstawicieli działów marketingu i trade marketingu, sprzedaży, badań oraz rozwoju:

• detalistów
• działających w e-commerce
• producentów i przetwórców żywności, kosmetyków
• dostawców rozwiązań dla handlu i e-handlu, w tym firmy technologiczne i IT – operatorów płatności,
• dostawców oprogramowania
• producentów oraz dystrybutorów odzieży i akcesoriów
• dostawców wyposażenia sklepów
• operatorów logistycznych

Przedstawicieli rynku mediowo-reklamowego:

• marketerów • agencje reklamowe
• domy mediowe • agencje digital
• agencje social media • nadawców Tv i wydawców internetowych
• studia produkcyjne • producentów kontentu • firmy badawcze

Przedstawicieli branży HoReCa:
• właścicieli i menedżerów restauracji, hoteli, firm cateringowych
• szefów kuchni
• producentów i dostawców rozwiązań dla HoReCa
• osoby związane zawodowo z gastronomią oraz zainteresowane tematyką kulinarną

Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/

Partnerami i patronami konferencji są:
Coca-Cola HBC Polska / Echo Investment / Nielsen / Jet Line / California Wines / Wypożyczalnia Gastronomiczna – Gastro Magic Service / Polska Izba Handlu / Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji / Rzeczpospolita / Wirtualna Polska / Korpo Voice / Shopping Mall Marketing / Papaja.pl / KUKBUK / OOH magazine / Głos Mordoru / Chefs For Change Polska / Mobile Trends / newsgastro.pl / Newspoint / GastroWiedza.pl / Social Press / Warsaw Foodie / Have a Bite Warszawa / RoślinnieJemy / Restaurant Week Polska / Galeriehandlowe.pl / Nowosciproduktowe.pl