logo
& Other Stories - Nowosciproduktowe.pl-1

Potężny wyraz kobiecości we wspólnej kolekcji Le Petit Trou x & Other Stories


03-02-2021| 08:30| Źródło: & Other Stories| Fot: & Other Stories

Nazwa Le Petit Trou, marki bielizny powstałej w 2014 roku, nawiązuje do charakterystycznych zmysłowych wycięć w jej projektach. Właśnie to zalotne spojrzenie, a także wyjątkowe oko do wzorów, przykuło uwagę & Other Stories. Założycielka marki Zuzanna Kuczyńska, która rozpoczęła karierę w świecie mody od roli stylistki, stworzyła Le Petit Trou dzięki pragnieniu projektowania bielizny z kobiecego punktu widzenia. Nie miała pojęcia, że kuszące wycięcia i stylowe materiały tożsame z marką, przyniosą jej globalną rozpoznawalność i publikacje w najlepszych magazynach, a także fanki wśród słynnych kobiet i obecność w prestiżowych butikach dookoła świata. Wszystko to wyniknęło z dyskretnej, zmysłowej estetyki, tworzonej z myślą o przyjemności.

Od pierwszego dnia cieszyłam się ze współpracy z & Other Stories. Nasze marki doskonale do siebie pasują – łączy nas podobna wizja, miłość do mody oraz to, że pragniemy tworzyć piękne i wygodne rzeczy dla wszystkich kobiet. Nasza wspólna kolekcja jest zalotna i komfortowa, ale też lekko zadziorna i zabawna. Wspaniale, gdy my – kobiety akceptujemy się takimi, jakimi jesteśmy. Wierzę, że nasza kolekcja przypomni, że nie musimy postrzegać siebie zbyt poważnie

mówi Zuzanna Kuczyńska

Bielizna Le Petit Trou jest z natury kobieca i niewymu-szona. Jest świetnie wykonana, doskonale leży i wyznacza trendy w swojej dziedzinie. Kolekcję specjalną & Other Stories zdobią kolorowe brokatowe groszki, wzór księżyca i gwiazd, cętkowany żakard oraz flokowania. Jedenasto-elementowa seria zawiera dwa modele trójkątnych staników, dwa wzory typu gorsetowego, trzy różne projekty fig i wysoko wycięte majtki z wysokim stanem. Zwiewna koszulka i spodenki tworzą nocny komplet, wykonany z organicznej ba-wełny i jedwabiu.

Kolekcję dopełnia krótki jedwabny szlafrok wiązany paskiem. Projekty podkreślono falbankami na ramiączkach i nogawkach, wycięciami oraz wiązanymi tasiemkami. Łagodną paletę kolorystyczną tworzą rumiany róż, szarość i czerń z akcentami złota. „Le Petit Trou udaje się łączyć zmysłowy styl z fasonami, które są przyjemne w noszeniu – w bieliźnie to nie takie proste. Efektowne detale, jak wiązane ramiączka i falbanki, są starannie przemyślane. Oczywiście wszystko doskonale leży – co na pierwszy rzut oka widać w naszej kampanii. Zawsze byłyśmy dumną marką, do której kobiety przychodzą po piękną bieliznę. Jestem pewna, że dzięki tej kolekcji nie będą mogły nam się oprzeć,” mówi Rocky Ekenstam af Brennicke, Brand and Creative Director & Other Stories. Projekty będą dostępne w cenach od 100 do 540 pln. Kolekcja stworzona we współpracy z Le Petit Trou będzie dostępna na stories.com od 4 lutego 2021 r.