logo
Poznańskie Rajtuzy Gabriella - Nowosciproduktowe.pl-5

Rajtuzy Poznańskie Gabriella z motywem miasta


12-11-2020| 03:20| Źródło: Gabriella| Fot: Gabriella

„Noś Poznań na nogach, gdziekolwiek Cię poniosą! Nieważne, czy jesteś dumną pyrą z wielopokoleniową tradycją, czy wpadłaś tu tylko na chwilkę i zakochałaś się, jak rogal w białym maku na 11 listopada. Tryknij się w portfel, jak koziołki rogami na ratuszu, by udowodnić, że opowieści o poznańskiej oszczędności są przesadzone. Nie ma co stroić muki – lepiej klajdnąć się w Rajtuzy Poznańskie!” – marka Gabriella prezentuje swój najnowszy model rajstop z kolekcji Rajtuzy Lokalne. Rajtuzy Poznańskie, właśnie dziś mają swoją premierę!


Rajtuzy Poznańskie na nogach

Najsłynniejsze symbole miasta spotykają się ze sobą w najnowszej propozycji od marki Gabriella. Marka prezentuje Rajtuzy Poznańskie, a na widok nóg nimi ozdobionych nie sposób przejść obojętnie. Na imitującym pończochę wykończeniu znajdziemy urokliwe kamieniczki, renesansowy budynek ratusza i znane z rynku koziołki. Tuż nad nimi rajstopy stają się cieńsze, co daje przyciągający spojrzenia efekt. Dolna część rajstop jest grubsza, kryjąca, w kolorze głębokiej czerni.

„Po Łodzi, Warszawie, Śląsku, Krakowie i Trójmieście wybór miejsca, któremu zadedykowaliśmy kolejne Rajtuzy Lokalne był oczywisty! Wiele naszych klientek pytało o rajstopy inspirowane Poznaniem, poza tym my sami czuliśmy, że właśnie tu nasza propozycja się spodoba”.

– mówi Sebastian Krajda, brand manager Gabrielli.

Kreatywne pozdrowienia ze stolicy pończosznictwa

Region łódzki jest prawdziwym zagłębiem pończoszniczym. „Naszą fabrykę, jedną z największych w kraju, co miesiąc opuszcza milion par rajstop, pończoch i damskich skarpetek, które są eksportowane do ponad 50 krajów na świecie. Nie zapominamy jednak o naszej łódzkiej tożsamości, podkreślając ją na każdym kroku zarówno w codziennej pracy, jak i w komunikacji. Pomysł na rajstopy dedykowane kolejnym miastom i regionom jest tego naturalną konsekwencją” – mówi Sebastian Krajda. Rajtuzy Poznańskie są kreatywnym, nieco żartobliwym, pozdrowieniem z Łodzi dla Poznania To oryginalne pozdrowienie wybrzmiewa także na stronie internetowej marki: „Zainspirowani pięknem Poznania przypływamy do Was z Łodzi, by pozdrowić Rajtuzami Poznańskimi!”.

Nie tylko Poznań

Rajtuzy Poznańskie to nie pierwszy wzór inspirowany konkretnym rejonem kraju od marki Gabriella. Marka przywiązana jest do historii i tożsamości Łodzi – dawnej stolicy włókienniczej kraju. By to podkreślić, inspirowane kolejnymi regionami i miastami projekty, sygnowane są symboliczną nazwą marki – Łódzka Fabryka Rajstop Gabriella, a wszystkie produkty, które w jej ramach powstają nazywane są Rajtuzami Lokalnymi. W grudniu 2015 roku firma stworzyła pierwszy lokalny produkt – Rajtuzy z Miasta Łodzi. Mające formę zakolanówki rajstopy przedstawiają najważniejsze zabytki miasta. W marcu 2016 roku do sprzedaży trafiły Rajtuzy Fabryczne – cienkie, z motywem drobnej, dymiącej fabryczki, a równo rok po nich, Rajtuzy Awangardowe, inspirowane twórczością Władysława Strzemińskiego.

W listopadzie 2016 roku pojawiły się Rajtuzy Stołeczne, na których zestawiono ze sobą popularne elementy warszawskiego krajobrazu – Pałac Kultury i Nauki, pomnik Syrenki oraz Wisłę. W październiku 2017 roku na rynek śląski trafiły Rajtuzy Ślońskie. Po tym projekcie Gabriella zaprezentowała kolejny produkt inspirowany Łodzią, czyli Rajtuzy Miastowe. Jesienią 2018 roku premierę miały Rajtuzy Krakowskie. Model, którego zakolanówkę zdobił Smok Wawelski, Sukiennice, Kościół Mariacki i Wisła przyciągnął uwagę nie tylko fanek wyjątkowych rajstop, ale także ogólnopolskie media, a o projekcie zrobiło się naprawdę głośno. W listopadzie 2019 roku serca i nogi mieszkanek Trójmiasta oraz turystek podbiły Rajtuzy Trójmiejskie.