logo
Nowa kolekcja Molton - Nowosciproduktowe.pl

Nowa kolekcja polskiej marki Molton


07-04-2021| 09:55| Źródło: Molton| Fot: Molton

Nowoczesność połączona z klasyką to znak rozpoznawczy polskiej marki MOLTON. Nowa kolekcja zachwyca formą, doborem kolorów, detalami i dodatkami. Przekonajcie się same, jak marka zmieniła podejście do swoich projektów. Nie króluje tu wyłącznie elegancja i klasyka, teraz znajdziesz o wiele więcej!


Moda na home office

Do tej pory w kolekcjach MOLTON casualowe czy sportowe modele stanowiły niewielki procent, teraz się to zmieniło. Marka stara się reagować na uwagi i potrzeby swoich Klientek dopasowując kolekcję do zmieniającego się świata. Teraz wygoda jest nie tylko modna, ale niezmiernie potrzebna. Powszechne home office na nowo zdefiniowało „dress code” sprawiając, że szukamy ubrań, w których można czuć się jednocześnie stylowo i komfortowo przez cały dzień. W najnowszej kolekcji znajdziesz dużo miękkiej dzianiny i bawełny. Oferta została poszerzona o sportowy casual oferując w tym sezonie aż 4 różne modele dresów. Warto zwrócić uwagę szczególnie na jeden z nich – biały ze złotym lampasem, złotymi elementami i napisem na plecach, do tego spodnie w kant i ozdobne wiązanie w pasie. Wersja glamour dla szczególnie wymagających kobiet ceniących oryginalny fason.

Ultramaryna w kontrze do beżu i bieli

Prym w kolekcji wiodą biele, beże, róż w kontrze do ultramaryny i oranżu. Idealnie skrojony kombinezon z odcięciem w pasie sprawdzi się jako total look. Dobierz do niego dowolne buty i biżuterię, a z eleganckiego szybko zmieni się w casualowy i odwrotnie. Marszczenia w okolicy bioder ukryją drobne niedoskonałości, a odkryte kostki sprawią, że cała kreacja nabiera lekkości. Wybierając osobną górę i dół znajdziesz w kolekcji MOLTON zarówno spódnice o luźnym fasonie, jak plisowane w beżu i różu długości midi, do których założysz top lub t-shirt, a na ramiona zarzucisz skórzaną, krótką kurtkę.

Molton, a nowoczesne wydanie klasyki

MOLTON to marka z 30 letnim doświadczeniem, jej początki sięgają lat 90-tych. Kojarzona głównie z klasycznymi strojami przeznaczonymi dla dojrzałych, eleganckich kobiet. Z biegiem lat marka powoli dostosowywała swoje kolekcje, by w ostatnich latach pokazać, jak bardzo można zmienić się nie tracąc przy tym stylu i wciąż dbając o to, co dla marki najważniejsze – jakość i perfekcję kroju. Połączenie nowoczesności z klasyką nie jest łatwym zadaniem. Marka MOLTON radzi sobie z tym doskonale przede wszystkim dlatego, że słucha swoich Klientek i reaguje na ich potrzeby. Zestawia ze sobą to, co uniwersalne z odważnymi kolorami, detalami czy krojami proponując zupełnie nowy look.

Kampania w światowym stylu

Odgłosy ptaków, powiew wiatru i w oddali szum morza… najnowsza kampania MOLTON przywołuje obrazy z odległej podróży. Modelka w porcie skąpana w ciepłym świetle zachodzącego słońca. Obraz napaja spokojem, urzeka romantyzmem i sprawia, że możemy odetchnąć i na chwilę poczuć się, jakbyśmy byli w porcie. Piękna scenografia autorstwa jednego z najlepszych scenografów, Michała Zomera, idelanie buduje klimat. Po raz kolejny autorką zdjęć jest Marta Sinior, fotografka i Marketing Manager Molton. To ona stoi za zmianą wizerunku marki, jaki obserwujemy od kilku sezonów. Mocno kibicujemy tym zmianom!