logo
Barbie

Wrangler i Barbie wprowadzają na rynek kolekcję korespondujących ze sobą dżinsów, kurtek, Topy, koszulki i sukienki dla kobiet


16-10-2023| 12:00| Źródło: Wrangler| Fot: Wrangler

Globalna marka dżinsów i wiodący autorytet w dziedzinie mody zachodniej, Wrangler®, ogłosiła współpracę z Barbie, marką lalek modowych nr 1 firmy Mattel, Inc. inspirującą fenomen kulturowy. Kolekcja Wrangler x Barbie celebruje dwie marki o podobnym dziedzictwie, zjednoczone w pragnieniu zachęcania kobiet i dziewcząt do bycia silnymi, pewnymi siebie, wolnymi i nieustraszonymi w pogoni za marzeniami.


Wrangler x Barbie to archiwalne, inspirowane westernami style i mnóstwo różu.

Oddając pomysłowy, zabawny styl Barbie i prezentując kultowe sylwetki oraz kwintesencję zachodniego wzornictwa Wrangler – w tym różową wersję kultowej i niepowtarzalnej skórzanej naszywki Wrangler na tylnej kieszeni – Wrangler x Barbie oferuje asortyment zestawów dla kobiet i dziewcząt. Kolekcja zawiera udoskonalone przez markę dżinsy bootcut i pierwsze damskie spodnie Wrancher® Dress Jean w żywym różowym kolorze Barbie. Łącząc korzenie Wrangler i charakterystyczne dla marki Barbie kalifornijskie wibracje, kolekcja obejmuje również asortyment swobodnych i wyrazistych elementów, takich jak koszule, sukienki, koszulki i kurtki w wyrazistych kolorach, z żywymi nadrukami i odrobiną westernowego stylu.

Od wielu pokoleń Wrangler reprezentuje i wspiera ciężko wypracowane dążenia i marzenia amerykańskiego Zachodu, podczas gdy marka Barbie wzmacnia wiarę fanów w każdym wieku w to, że mogą być kimkolwiek. Sama Barbie była przedstawiana jako farmerka i jeździec, więc kolekcja Wrangler x Barbie zawiera inspirowane westernem ilustracje Barbie, wzory, tekstury i estetykę dla tych, którzy zawsze mieli odwagę marzyć.

„Szczególnie dzięki niezwykłej ekspansji kobiecych kategorii produktów na przestrzeni lat, Wrangler zdobył wyjątkową pozycję w modzie damskiej, oferując zachodni styl, który wykracza poza styl życia, zawody, pochodzenie ekonomiczne, gatunki, geografie i pokolenia” – mówi Jenni Broyles, starszy wiceprezes Wrangler. „Barbie stała się trwałym i kulturowym symbolem upodmiotowienia, a dzięki tej kolekcji chcemy zachęcić osoby ze wszystkich środowisk do przyjęcia swojej wyjątkowej tożsamości i złożenia oświadczenia, które odbija się echem w czasie”.

Współpraca ta opiera się na kultowych historiach marek pełnych bogatej, symbolicznej i klasycznej mody oraz momentów kulturowych, a także inspirowana jest dwiema markami, które od dawna tworzą produkty kolekcjonerskie przekazywane z pokolenia na pokolenie. Wrangler x Barbie na nowo przedstawia archiwa marki i oddaje hołd historii marki Barbie, która eksperymentowała z modą inspirowaną westernem i jej autentycznym westernowym stylem życia, w tym jej doświadczeniem jako właścicielki koni począwszy od lat 70-tych.

Kolekcja Wrangler x Barbie jest dostępna na stronie www Wrangler i w sklepach. Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji, nadchodzącej współpracy między Mattel i Wrangler oraz przełomowych markach prowadzących kobiety do realizacji ich pasji, śledź @wrangler, @barbie i @barbiestyle.