logo
Odkurzacz pionowy Triflex, Miele, nowosciproduktowe.pl 2

Odkurzacz pionowy Triflex – najlepszy wg magazynu Chip


18-01-2021| 10:19| Źródło: Miele| Fot: Miele

Odkurzacz pionowy Triflex HX1 Pro, bezprzewodowy odkurzacz Miele, zwyciężył w teście bezprzewodowych odkurzaczy pionowych przeprowadzonym przez międzynarodowy magazyn Chip. W teście wzięło udział 20 odkurzaczy. Triflex otrzymał doskonałe lub bardzo dobre noty w kategoriach „pochłanianie kurzu”, „obsługa”, „funkcje” i „poziom hałasu”.


Odkurzacz pionowy Triflex pokonał w teście m.in. konkurencyjny odkurzacz, Dyson V11 Absolute Extra Pro, który zajął drugie miejsce. Jury skomentowało wyniki testu jako potężny rynkowy debiut Triflexa w segmencie odkurzaczy bezprzewodowych. Redakcyjny zespół oceniający urządzenia docenił zastosowany w Triflexie koncept 3w1 i elastyczność rozwiązania, które pozwala w kilka sekund zmienić sposób działania odkurzacza. Obsługa odkurzacza Triflexa jest, zdaniem jurorów, prosta i dobrze przemyślana. Doskonale sprawdza się szczotka MultiFloor XXL wyposażona w oświetlenie BrilliantLight. Wygodnie i w higieniczny sposób opróżnia się pojemnik na kurz. Odkurzacz pionowy Triflex dostał najwyższe oceny także za wydajność ssania i pochłanianie kurzu. W przypadku twardej podłogi test wykazał 100% skuteczności w zbieraniu kurzu, w przypadku dywanów skuteczność wyniosła 88%. Wydajność baterii oceniono jako bardzo dobrą przy wykorzystaniu najwyższej mocy, nieco gorszy był wynik pracy na najniższych obrotach, w teście nie wzięto jednak pod uwagę dodatkowej baterii, która – dołączona do modelu Triflex HX1 Pro dwukrotnie wydłuża czas pracy urządzenia.

Od chwili powstania w 1899 roku Miele jest niezależną, rodzinną firmą, zaangażowaną w równym stopniu w sprawy jej właścicieli, pracowników, klientów, dostawców, środowiska i społeczeństwa. Miele oferuje swoim klientom produkty, które wyznaczają standardy trwałości, wydajności, łatwości użytkowania, efektywności energetycznej, projektowania i obsługi. Odpowiada to wiodącej zasadzie „Immer besser”, którą założyciele – Carl Miele (z lewej) i Reinhard Zinkann – umieścili na swoich pierwszych maszynach i która charakteryzuje Miele do dziś. Firma skupia się wyłącznie na marce Miele i jej konsekwentnym pozycjonowaniu w segmencie premium. Miele oznacza długofalowe myślenie i planowanie, ciągłość wartości i celów, dobre relacje z klientami i dostawcami, a także kulturę przywództwa i organizację zorientowaną na pracownika.