logo
Kolekcja marki Molton - Nowosciproduktowe.pl-1

Najnowsza kolekcja marki Molton – kobieta w wielkim mieście


22-09-2020| 10:30| Źródło: Molton| Fot: Molton

Siła kobiecości, indywidualny charakter, otwartość i ciekawość świata – tak właśnie wygląda kolekcja marki Molton w kampanii video AW2020


Wyobraź sobie szum samochodów, zgiełk dużego miasta, zbliżające się kroki…tak zaczyna się promocja kolekcji marki Molton w kampanii video AW2020. Zdjęcia zostały zrealizowane w stolicy, a główną bohaterką jest kobieta, która nie boi się wyzwań i pewnym krokiem idzie przez życie. Pełna energii, uwodzicielska, z łatwością odnajduje się w przestrzeni wielkiego miasta. Będąc w ciągłym ruchu podejmuje się kolejnych zadań, a przy tym stawia na stylowe ubrania. Nie boi się odważnych kolorów, czy nietypowych zestawień. Do oversizowego niebieskiego płaszcza w stylu sportowym zakłada jeansy, a czerwony wiązany w talii wybiera do eleganckiej, skórzanej sukienki. Swój indywidualny styl podkreśla fioletowym kombinezonem z paskiem.

W chłodniejsze dni nie boi się zestawić krótkiej puchowej kurtki z sukienką w wężowy print. Pozostaje jednak wciąż kobietą, która czasami stawia na klasykę i zakłada czarny garnitur w zestawie ze szpilkami w tym samym kolorze. Kolekcja marki Molton proponuje model asymetryczny i z ostrymi cięciami. Biała koszula w zestawieniu z czarnymi spodniami, to też znany i ceniony klasyk. Molton nie rezygnuje z niego. Proponuje jedynie zamienić tkaninę na modną ekoskórę. Wieczory to oddech po całym dniu pracy. Wkładając sukienkę z odkrytymi ramionami bohaterka filmu stawia na odważny look, który dodatkowo podkreślają światła wielkiego miasta.

Od kilku sezonów widać jak wizerunek marki ewoluuje, zmienia się z kolekcji na kolekcję. Podąża za trendami nie zapominając o klasykach, czego dowodem jest najnowsza kampania.