logo
Lord of the fallen

The Lords of the Fallen, nowa gra action RPG w mrocznym świecie fantasy zapowiedziana na Gamescomie


25-08-2022| 08:35| Źródło: Hexworks| Fot: Hexworks

Podczas otwierającego Gamescom pokazu Opening Night Live gracze mogli zobaczyć pierwszy zwiastun The Lords of the Fallen, nowej gry action RPG osadzonej w mrocznym świecie fantasy. Tytuł tworzony przez należące do CI Games studio Hexworks jest rebootem Lords of the Fallen z 2014 r. Gra wykorzystuje technologię Unreal Engine 5 i zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S.


Trzyminutowy zwiastun z narracją Josepha Quinna (“Stranger Things”, “Gra o Tron”) przedstawia mroczny świat, który czeka na graczy. Oprócz tytułu i logotypu gracze mogli poznać grafikę przewodnią The Lords of the Fallen, która ukazuje rozdarcie świata na królestwo żywych i umarłych – ten podział będzie kluczową mechaniką rozgrywki.

Tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej gry, The Lords of the Fallen przedstawi nową przygodę w rozległym świecie składającym się z połączonych, przecinających się lokacji – pięć razy większym niż w poprzedniej odsłonie serii. Pełny intrygujących postaci niezależnych, zadań z nimi związanych oraz bogatej narracji, tytuł zapewni niezapomniane wrażenia wszystkim fanom gatunku RPG. Gracze będą mogli stworzyć własną postać i rozpocząć wciągającą kampanię dla pojedynczego gracza lub zaprosić drugiego śmiałka bądź śmiałkinię, korzystając z płynnego przejścia do trybu kooperacyjnego, debiutującego w serii.

Hexworks to zespół deweloperów pod przewodnictwem Executive Producera Saula Gascona (Dead by Daylight, PayDay 2) oraz Creative Directora Cezara Virtosu (Shadow of the Tomb Raider, Assassin’s Creed: Origins). Studio zostało założone w 2020 roku i obecnie skupia 75 twórców, którzy wraz z zewnętrznymi współpracownikami budują wizję podzielonego świata The Lords of the Fallen. Tytuł tworzony na silniku Unreal Engine 5 będzie wydany jedynie na konsolach obecnej generacji oraz PC.

“The Lords of the Fallen to duchowy następca, jakiego zawsze chcieli fani oryginału” – mówi Cezar Virtosu. “Gra jest znacząco większa, z olbrzymim, dualnym światem, pełnym połączeń między lokacjami i podziałem pomiędzy królestwo żywych i umarłych. Można go zwiedzać samemu lub z przyjaciółmi. Atmosfera gry jest dużo bardziej mroczna i wymagająca – świat ma silniejszą tożsamość, bogatszą narrację i bardziej wciągającą opowieść. Soulslike’owa walka jest szybsza i bardziej dynamiczna, a systemy RPG są dużo głębsze niż w oryginale”.
Gracze mogą spodziewać się pokazu rozgrywki The Lords of the Fallen jeszcze w tym roku.